Fredagen 3 Mars.

Så jag har jobbat klart för denna vecka, ja det var visserligen ett tag sedan jag slutade. Varit en hyfsat ostressad dag idag måste jag säga, skönt. Medlyssning, utvecklingssamtal och teammöte har fyllt upp arbetsdagen. 
 
När jag var på väg hem från jobbet ringde yngsta syrran, hon ska boka en resa och som gammal reseledare ville hon veta lite olika saker om själva bokningen. Jag längtar till jag själv ska ut och resa igen. Mest troligt bokar vi sommarens resa nu i helgen. Ska bli så kul att åka till värmen igen, längesedan sist. Har faktiskt inte varit utomlands sedan jag bodde i Egypten. 
 
Nej nu ska jag lägga mig och titta på TV. Imorgon är det sovmorgon, lite små fix sen är det party! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0