Måndagen 13 Mars.

Hela helgen blev precis som jag planerat. Jag låg hela helgen på soffan och drog igenom två hela säsonger av Being Mary Jane. Hann tvätta och diska lite också mellan varven , ja och äta det gjorde jag självklart också. Jag tror jag kan vara nästan bäst på att äta när jag inte har något bättre för mig ;) 
 
Idag har det varit så otroligt tomt i teamet eftersom merparten av teamet suttit på supportutbildning hela dagen. Så administrativt och möten har fyllt denna arbetsdag. Efter jobbet så hämtade Emma upp mig så åkte vi till ICA och handlade lite, åkte sen hem till mig. Blev fika och en hel del massa prat. Haft en riktigt trevlig dag idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0