Måndagen 20 Mars.

Alarmet ringde tidigt denna morgon och jag var väl inte jätte pigg, ja det är ju precis som vanligt då alltså. En ganska lugn förmiddag, sen blev det möten och mitt gäng på utbildningen kom ut och satt i telefon ett tag. Out of the blue har vi halvt om halvt bestämt att det är afterwork på fredag. Jag fick ta slutet av dagen med dem i utbildningen och imorgon kommer jag hålla koll på dem hela dagen. Arbetsdagen drog ut lite på tiden och efter jobbet så tog jag mig till gymmet. Hann både sola solarium och köra ett pass på crosstrainern, gjorde med högre motstånd än förut och jag klarade inte riktigt 6 km på 20 minuter som tidigare, men jag kände mig mer trött och tränad efteråt så det gjorde ingenting. Nästa gång blir det 6 km :)
 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att min broccoli&bacongratäng ska bli klar. Även om jag hellre satt tuggorna i en fet pizza just nu, så säger min hjärna att jag inte kan förstöra allt bra jag gjort med träningen genom att äta upp en pizza. Så kör lite nyttigare variant idag. Känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0