Onsdagen 29 Mars.

Tiden går så otroligt fort, veckan har precis börjat ändå har jag bara en dag kvar denna vecka. Imorgon innan jobbet måste jag till H&M och kolla igenom hela killavdelningen för att se ifall det finns svart shorts där. Annars ska jag ta mig till Birsta på fredag och ta mig igenom alla butiker till jag hittar ett par. På lördag är det innebandy kupp med jobbet och det ska bli väldigt kul, även om det kommer vara en lång dag. Vankas fest på kvällen. Woop woop.
 
Jag är fortfarande lite förkyld så jag blev övertygad om att inte träna efter jobbet. Jag får så olika budskap så jag väntar helt till jag är frisk igen. Märktes dessutom idag när jag gick från bussen och upp för backen mot mitt hem hur kass kondition jag fortfarande har. Så ett pass på crosstrainern kanske jag inte hade klarat ändå. Mår jag bättre imorgon så kör jag då annars får jag väl vänta till nästa vecka. 
 
I övrigt så har det varit en bra dag på jobbet och tiden har gått hyfsat fort. Och nu håller jag på att koka ägg så jag kan äta lite kvällsmat innan jag klockar ut och går i säng med TVn som sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0