Måndagen 23 April.

Det var riktigt härligt att sova i min egen säng igen. Var ett tag sedan sist. Det var lite av en lyx att sova till sju imorse och att restiden till jobbet är ca en kvart istället för 45 minuter.
 
Arbetsdagen har gått i ett och jag har sett framemot att komma hem för att fortsätta packa upp. Blev inte så jätte mycket gjort idag. Lite besviken på skåpen i köket som inte har tillräckligt med rum mellan hyllplanen. Får inte plats med mina höga glas, så jag får planera om hur jag ska placera allt. 
 
Förutom att plocka lite i lägenheten har jag lagat mat och tittat på tv. Blir att se klart på ett avsnitt av The resident, sen kryper lilla jag i säng. Sjukt trött i huvudet. Det har hänt väldigt mycket saker runt omkring mig på kort tid och det känns i kroppen. Speciellt den senaste veckan har det känts som jag varit på väg att bli sjuk, men jag tror det kommer lugna ner sig lite när flytten är klar och jag kommit in mer i mitt nya jobb.
 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0