Onsdagen 11 April.

Idag när jag körde hem från jobbet sken solen och jag höjde volymen på musiken och fick lite fredags feeling. Dock varade det inte länge, jag fastnade på motorvägen i ca 40 minuter pga trafikolycka. Lyckades till slut komma till en avfart och körde tillbaka mot Helsingborg och tog den vägen hem istället. Trots detta sitter längtan efter sommaren kvar. 
 
Tillslut efter en omväg kom jag hem och slängde i mig mat, sen har jag hängt med mamma och pappa på soffan. Haft tävling mot varandra när vem vet mest gick på tvn, jag vann ;)
 
Två dagar kvar till helgen och då blir det grillning med familjen och säga hejdå till yngsta systern som flyttar från Skåne för att bli sambo. Jag flyttar tillbaka och hon flyttar härifrån hehe. Dock inte lika långt som jag flyttade. Nu lämnar jag dock inte Skåne igen, jag vill vara nära familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0