Söndagen 15 April.

Dubbdäcken togs av igårkväll, våren är officiellt här!
 
Igår var alla syskon med respektive samlade hemma hos mamma och pappa. Vi grillade och hade trevligt. Efter några timmar hade yngsta systern tömt vad hon skulle och bilarna var packade och tog sitt sikte ovanför skånska gränsen. Nu har även hon flyttat hemifrån och även hon tog sig från Skåne så som jag gjorde när jag väl flyttade hemifrån flickrummet. 
 
 
Så på kvällen hjälpte pappa mig att byta däck på bilen. Jag skulle byta torkarblad, men jag hade såklart köpt med mig fel hem så får åka tillbaka och byta till rätt.
 
Idag har det mest blivit chill med familjen. Denna helgen har gått så fort, det känns nästan som en dag kortare än vanligt hehe. Imorgon ska larmet ringa tidigt igen och det är dags för ännu en dag med nya intryck. Ser framemot att lära mig mer så jag blir redo att ta över helt om två veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0