Onsdagen 19 December.

Den här sista veckan innan jul.
 
I måndags gick arbetsdagen på tre röda ungefär. Efter jobbet åkte jag och två arbetskollegor till Leos lekland med ena kollegans dotter. Vi hade jätte kul och efter att vi lekt av blev det lite mat på Väla.
 
Igår gick arbetsdagen inte alls lika fort. Efter jobbet åkte jag till Väla området och fixade några julklappar och sen åkte jag hem och åt lite mat och sen blev det en varm dusch sen i säng.
 
I morse var jag ganska trött när jag vaknade och bestämde mig för att köra hem efter jobbet och ta plats i soffan. Blev dock hem bjuden på fika hos lillebror som fyller år idag så blev att jag körde dit efter jobbet. Hämtade syrran och hennes familj och sen var även våra föräldrar där. Blev en mysig kort kväll med familjen. Detta kunde jag absolut inte vara med på när jag bodde i Sundsvall, så tacksam för det "korta" avståndet som vi har nu.
 
Imorgon eller på fredag blir det tillbaka till Väla området för sista julklapparna sen får det minsann vara klart för i år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0