Måndagen 4 Juni.

Förra veckan var ganska hektisk. Att ha ett fullsmockat schema samtidigt som huvudet inte riktigt hänger med pga förkylning är inte riktigt en bra kombination. Trots detta blev det en lyckad arbetsvecka. Trots detta blev det en riktigt bra helg.
 
I lördags var det dop för min guddotter, en riktigt fin dag med massor med kärlek. Underbart väder, god mat och härligt sällskap.
 
Igår åkte jag hem till mamma och pappa. Jag var helt slut i huvudet när jag kom dit, jag kände mig slutkörd och jag var lite halv less och jag behövde nog bara kräka av mig lite till dem. Ibland behöver man bara prata med någon som lyssnar utan att riktigt behöva några svar tillbaka. 
 
Vi käkade lite pizza sen somnade jag på soffan hemma hos dem medan dem kollade på Tarzan. När jag kom hem blev det lite tv och de sista som behövdes för att göra arbetsveckan 100% klar.
 
Idag klockade jag ut ungefär i rätt tid, några minuter över. Jag körde hem och tog hand om disken, klippte min lilla gräsplätt  Nu blir det bara tv resten av kvällen. Koppla ifrån. Egen tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0