Tisdagen 26 Juni.

Här har det stått still, men livet har gått vidare ändå. Helgen spenderade jag min min familj. Först blev det midsommar firande med Nathalie och hennes familj på fredagen. På lördagen åkte jag hem till mamma och pappa för att bara umgås lite med dem.
 
Söndagen var en dag för mig själv. Jag åkte visserligen till IKEA och handlade lite. Åkte även inom jysk för att köpa en förlängning till gardinstången så jag kan få upp gardiner i vardagsrummet. Snart så! Haha.
 
Kom hem och monterade ihop bokhyllan jag köpt och började få upp en del av hela min samling pocketböcker. Jag har över 100 pocketböcker och hälften är nog olästa, ändå köper jag fler så snart jag kan fynda. Älskar böcker, speciellt pocket för dem är så enkla att ta med sig.
 
Hann med lite sol ute på min lilla gräsmatta och först på kvällen intog jag soffan och lite game of thrones.
 
Igår var jag tillbaka på jobbet efter ledighet och det kändes verkligen som att komma dit och gå hem. När jag väl skulle gå hem frågade jag mig själv vad har jag gjort idag? Hehe. Men ja jag hann med en hel del.
 
Nu blir det att sova innan det är dags för ännu ett nytt arbetspass. Och vem vet, kanske det blir lite fotboll efter jobbet. Kanske vi går vidare, kanske vi åker ut. Heja de gör jag oavsett. Skulle vara roligt att se vårt landslag gå vidare för en gångs skull. 
 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0