Söndagen 27 Maj.

Godmorgon! Här sitter jag i sängen och är ganska så pigg. Vaknade för fyra minuter sedan i ren panik att jag försovit mig. Slänger mig ur sängen och hoppar i ett par byxor och efter att ha fått på mig byxor, bh och strumpor inser jag att det är ju söndag, jag ska inte jobba idag. Haha.
 
Arbetsveckan som varit har som vanligt gått i ett. Jag har inte gjort någonting mer än att jobba i veckan. I fredags hade jag dock bestämt med en kompis att vi skulle dricka öl, de blev t.o.m ett litet gäng från förr. Jag och grabbarna, riktigt roligt. Så mycket skratt de blev under de timmarna, sen tog jag en taxi hem. 
 
Igår vaknade jag upp vid åtta av att jag hade världens kramp i benet, de gjorde skit ont så jag fick typ bita i kudden tills de gick över. Sen gick jag runt med träningsvärk hela dagen. Jag har även lyckats bli sjuk. Under veckan har jag haft lite irritation i halsen och fredags natt när vi satt på en bar så blev jag helt plötsligt jätte täppt i näsan. Och igår när jag vaknade upp så har jag varit lite förkyld och hostat en del. 
 
Jag ska väl försöka somna om, och om någon timme ta mig upp och sen köra hem till föräldrarna och fira morsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0