Söndagen 7 Oktober.

I fredags efter jobbet spenderade jag eftermiddagen och kvällen med Natha och hennes familj. 
 
Igår var hela familjen samlad hemma hos föräldrarna för att fira pappa som fyller år idag. Vi blev bjudna på smörgåstårta och kakor. 
 
Idag började jag min dag med ett besök på Ikea för att köpa en bokhylla. Kom därifrån med ljus och två små lådor också. Ljus köper jag nog alltid där, går inte att inte köpa haha. 
 
När jag kom hem blev det soffan och serier mest hela dagen. Blev lite ommöblering i sovrummet och jag har även fått lagat mat så jag har matlåda till jobbet imorgon. 
 
Bygga ihop bokhyllan får jag göra någon dag efter jobbet. Jag ska bara chilla resten av dagen då jag fått besök av huvudvärken och då passar även latmasken på att visa sig haha.
 
Trevlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0