Torsdagen 4 Oktober.

Ibland kan jag tycka att badrummet är ett ställe där idéer kommer fram. Imorse när jag satt och borstade tänderna blev jag bara så sjukt trött på handduken som låg på golvet bredvid badkaret att jag beslutade mig för att åka till Ikea efter jobbet för att köpa en badrumsmatta. Beige/brun mjuk och skön. Dock hade jag sagt till mig själv att inte köpa på Ikea igen, detta pga att den förra mattan därifrån lämnade en klistrig yta på mitt nya badrumsgolv i Sundsvall. Hoppas det inte händer här också. För nu gav jag Ikea en ny chans ändå. 
 
 
Även fått in en lykta för att skapa lite mer mysfaktor där inne. Och jag håller verkligen tummarna att växten klarar sig där. Hade ju en större blomma i lägenheten i Sundsvall, men den klarade sig inte utan solljus.
 
Efter mitt besök på Ikea tog jag ett snabb besök på Väla. Köpte två par nya skor, så nu klarar jag nog den skånska hösten. Vinterskor har jag kvar sen förra året, men man kan inte ha för många skor så jag lär nog köpa något nytt par detta året med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0