Söndagen 20 Januari.

Denna vecka har varit bra på många vis. Och det känns som jag har lite rätt tänk kring träning här hemma, så inte mindre än 3 gånger stod jag på crosstrainern och svettades. Att jag dessutom fick till ett av dessa pass igår är mig fortfarande lite av ett frågetecken. På en lördag. Nu är det bara viktigt att hålla kvar i det och köra mind over tiredness. 
 
Det känns riktigt bra att ha kommit igång, viktigt att fortsätta bara.
 
Idag har jag mest spenderat dagen i soffan med boken i högsta hugg. Davidsstjärnor av Kristina Ohlsson, den började gå mot sitt slut och jag ville bara få klarhet i allt. Så nu är boken utläst och bok nummer 6 i serien står näst på tur, men inte idag.
 
Jag har även lagt lite tid på att dammsuga hela lägenheten, dammtorka inne i badrummet samt diska och fixa matlådor till jobbet. Nu är jag redo för sängen så avslutar denna dag med lite tv-serier innan jag ska sova.
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0