Torsdagen 10 Januari.

I måndags och tisdags hände ingenting mer än att jag jobbade och när jag kom hem efter jobbet blev det Wahlgrens Värld medan jag fixade med mat och disk. Kvällen spenderade jag med boken i högsta hugg och hann några kapitel innan det var dags att sova.
 
Igår och idag har jag också spenderat första delen av dagen på arbetsplatsen. Även om jag tycker att jag har gjort det jag skulle har jag nog inte riktigt nått upp i det som förväntas vilket jag tror jag måste ta ordentlig revansch på imorgon innan vi tar helg.
 
Efter jobbet igår och idag åkte jag hem till Natha och hennes familj. Har fått vara lite barnvakt åt min guddotter och hennes syster, blivit massa mys. Jag är så otroligt glad över den vänskapen som vi har, den har alltid känts så "enkel" om man kan uttrycka sig så. Med det menar jag att om det är någon jag verkligen känner att jag kan vara mig själv med så är det med denna underbara människa. Och med henne har jag fått en extra familj och dom är så fina allihop. Så det har varit två långa dagar, men det har också varit två underbara dagar med undantag från huvudvärken jag vaknade upp med i morse som höll mig sällskap drygt hela arbetspasset. 
 
Nu ska lilla jag hoppa ner i sängen, kolla på lite tv tills jag somnar och sen tar vi oss an sista arbetspasset denna vecka. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0