Dagens skrivpuff!


Dagens skrivpuff - Du får den lyxigaste dag du kan tänka dig - hur ser den ut?

Vardagslyx är den bästa lyxen och helt ärlig kan jag se detta framför mig.
Jag har fått ett bra betalande och roligt jobb, har körkort och en tillräckligt bra bil.
Flyttat hemifrån och bor i en egen lägenhet, två rum och kök blir bra.
Jag har pengar så att det räcker månaden runt och lite till.
Mat på bordet varje dag, pengar till lite extra nöjen och få bilen att rulla.
Även om det bara är små potatis i vissas ögon så är det lyx i mina.
För det är exakt detta jag väntar på, de jag ser framemot att få i mitt liv.
Detta liv längtar jag efter, lyxen att få stå på sina egna ben och klara av det utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0