"Det går ju som på räls för dig"

Det gör det minsann och idag är ett steg närmare slutet, och vissa slut kan vara lyckliga. För när slutet på körskolan har kommit så börjar en helt ny start i mitt liv så vissa slut dom är minsann lyckliga, för utan detta slut kommer jag stå still..

Varit i HBG med mamma och handlat, stack in på systembolaget på väla och där träffade jag Kit som jag jobbade tillsammans med i Ayia Napa för snart tre år sedan. Snackade lite medan jag lastade drickan i kassarna och sen sa vi hejdå. Krängde en munk påvägen hem. Åkte inom Örkelljunga, inom spargrisen för att köpa rätt parfym och dessutom investerade jag typ världens sötaste glas, kärlek i love.. Köpte även glass (; haha..

När de har röjts undan i köket så ska jag väl börja på maten också, blir chili con carne idag. Vet inte varför men jag va lite sugen på de igår så får bli idag. Pallar inget avancerat och de är ju super lätt ;D

Men nu ska jag bara springa över till grannen en snabbis, ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0