Godnatt inlägget (;

Så jag skulle egentligen lagt mig för ett tag sen för jag ska ju upp kvart i sju men ja får väl ta mig i säng snabbare än fan nu då.. Jag tog ju mammas bil innan och körde till Sandra för att hämta körskolesakerna. Alltså fan mamma kan behålla sin bil, jag vill aldrig köra den mer, fan så konstig^^, Men vi kom dit och vi kom hem så så farligt kan d inte varit (;

Sen har jag suttit vid MSN typ ja så fort jag vat vid datorn och de har varit ganska underhållande, sen har jag spelat monopol med brushan och My i någon timme så sängliggandet tog längre tid, sen hoppa jag i duschen så nu är jag redo för sängen och ska sova så gott de bara går för som sagt ska jag upp tidigt imorgon.
Ska försöka se med körskolan ifall jag kan ta mig ett litet "påsklov" även jag, för ja de ärju som sagt ett tag kvar till slutproven eller va man ska säga så några dagars ledigt kan nog kvitta tror jag..

Dessutom skulle jag vilja njuta av solen som dom lovat ska komma iveckan (; hihi..
Men nu säger jag godnatt så hörs vi imorgon, take care och NATTI!! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0