HAHA!

Helt seriöst filmen gjorde fan denna kvällen, har inte kommit härifrån vilket jag skullat ända sen klockan nio typ. Hållt på med bloggen och när jag väl blev klar så va syrran inte i tvrummet så höll på med en ny wannabe profilbild och la in den men den hamnar ju fan fel hela tiden för att bloggen inte uppdaterar när jag vill. Jaja dagens ilandsproblem.

Men under tiden läste jag bloggar och såg ena filmen från i fredags, jag säger bara HAHAHA. och här är länken till filmen som ligger på Johannas blogg. Vill ni typ skratta eller bara se cepefyllon så är de bara att glo. Men kanske ni inte fattar, kanske ni gör. Jag skratta iallafall så jag nästan dog (;

Nu ska jag iaf leta upp lillsyrran och se om vi skulle glo film eller vafan vi skulle (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0