Middagen avklarad.

Kusinerna har hållt på att busa, velat springa in och hålla på i mitt rum (sist gick d inte så bra då hällde Andy parfym i hela sängen) sen har vi ätit och det va riktigt gott men jag är fan hungrig igen alltså^^ Konstigt sånt japp..

Har suttit i soffan och kollat på tvn mesta delen av dagen, löst suduko och pratat med Morbror Masse om framtidsplaner, eller ja mest han som frågade hur saker och ting går. Jobbsaket går ju inte så bra så jag har ju min plan om att sticka till USA om inget annat löser sig inom snarast. Visst just nu kan jag inte jobba, de har jag inte tid med när jag kör körkortet på fulltid men de är ju bara till nästa månad sen är de klart..

Men ja jag vet faktiskt inte vad livet har att erbjuda mig och jag vet ju själv knappt ens vad jag vill göra. Jo resa men ofta man kan göra de alltid? Jag måste nog ta mig en funderare och faktiskt ta reda på vad jag vill. Fast samtidigt jag är 21år så jag har hela livet framför mig, alla sånna här tankar får mig till mer panik och åldersnojja så får nog lugna mig lite kanske.

Nej ska kolla på Grey's Anatomy nu så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0