Sjukan verkar locka mer och mer..

Japp, här sitter man och mår inget vidare. Eller visst bra mår jag väl men så satans ont.
Jag började märka av smärta i revbenen på högersida i början av helgen när jag typ andades och låg konstigt så gick de väl över och sen kom de tillbaka och flyttade upp sig typ de nyckelbenet men d mellanrummet som är där och de gör så helvetes ont när jag skrattar och då kan jag inte sluta skratta så mitt skratt nu för tiden låter: haha aj haha aj aj haha. typ något i den stilen och är cepe jobbigt.

Dessutom när jag gäspar, andas tungt och så så går de ner i sidan av revbenen och under bröstet där. Något jävla fel är de för jag har verkligen inte gjort något. Jag har inte trillat, slått mig eller något. Så de är cepe wierd :S
Så får väl åka till sjukan om det inte går över, vilket jag helst hade sluppit då jag inte tror de finns mycket dom kan göra, kanske ska gå till systern på CT och få lite salva? hahahaha..

nog om detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0