Vattnet kokar!

Ja jag vet min nattamat är kanske inte världens bästa men nu ska jag iaf sticka och lägga i makaroner i vattnet sen blir det bara gosa och gråta lite med Grey's Anatomy för jag har än så länge bölat till varje avsnitt. My god, jag hade nog aldrig kunnat jobba på ett sjukhus. Så mycket känslor, jobbiga beslut och om man inte klarar rädda en människa så tror jag dom flesta i början skyller allt på sig själv. Nej nej ..

Men nu passar jag också på att säga godnatt, så hörs vi imorgon så om det är om några timmar eller efter en skön natts sömn men de kommer iaf :D

GODNATT!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0