En tidig morgon väntar.

Jag är helt seg i huvudet idag, bara suttit och ugglat framför datorn. Letat musik, dock inte hittat så mycket. Suttit vid farmville, där jag ifs inte kan göra så mycket då jag planerar 1-2 dagars. Dumt om jag vill levla men men.

Har precis betalt in för tradera vinsten och hoppas att det inte blir klabb, menar första gången jag gör sånt så får hoppas allt flyter på som det ska & att jag får saken innan helgen. I do want that..

Jaja, men ikväll måste jag försöka komma i säng i tid för imorgon är det en tidig morgon för mig, mami väcker mig när hon kör till jobb vilket blir redan där kvart över 6? :O herregud. Men ja, sen halv åtta ska jag över och vara barnvakt hos grannen. Jag är inte någon morgonmänniska i mig själv, men ska jag upp för att göra något så kommer jag upp så det kommer inte bli några problem egentligen. Det är snarare somna inatt som kommer bli de (; hehe..

Nej om jag skulle leta fram mat nu då, vi höres! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0