Farmville @ FB.

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA, ja låt mig skratta lite!
Jag skulle bara in där för att få alla grejer folk skickat till mig och typ e what the fuss is all about, nu är jag också helt inne i det och man ska skicka saker, man ska skörda, man ska plantera nytt. Egentligen är det ju världens loffigaste spel men ÄNDÅ ska man spela.

Kanske jag börjar förstå lite det där med att man gärna kan spela ett sledet spel bara man får levla, man vill komma upp, tjäna pengar, komma om, få saker osv osv..
98% på mina jordgubbar sen ska dom skördas, efter skördningen tänkte jag sätta igång Grey's som jag skullat se nu i flera timmar men varit upptagen med annat.

Känner mig hungrig gör jag också, så får se vad jag slänger i magen. För mat ska jag ha den magen ber om det, inget snack om saken !

Just nu är jag ju pigg vilket resulterar i att jag känner mig lite taggad inför fotbollen.
Men imorgon klockan fyra kommer jag att ha ångest och verkligen inte vilja åka.
Måste tänka possitivt, nu eller aldrig. VI KÖR TJEJER!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0