Godmiddag!

Nu har jag varit vaken till och från i en timmes tid så jag tyckte det var på tiden att gå upp faktiskt.. Har snackat lite med mami, pratat i telefon med H och sen har inte mycket mer hunnit hända. Jag mår smått illa igen som jag också gjorde inatt :S idk..

(oj, glömde skriva klart......)

Aja nu har kl hunnit bli så mycket att jag måste över och snacka med grannen, för det var snack om barnpassning hela nästa vecka. Får se om det fortf. är aktuellt osv osv osv..

Sen ska jag vidare till Klippan för att hämta Sandra och gå på hårfärgsjakt, sen får vi se fortsättningen efter det. Hinner ändå inte så mycket idag då jag måste va hemma helt lite innan sex så jag hinner göra mig klar till träningen. För ikväll är det fotbollsträning igen (: wii.. hehe..

Ha en bra dag my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0