Godmorgon!

Så nu har jag varit iväg och lämnat syrran på stationen, blev väckt två gånger innan jag kom upp. Eller jag slog typ upp ögonen samtidigt som syrran kom in andra gången sen var det bara sätta på sig kläder och vänta på att kl skulle bli dags att köra. Körde, lämnade av henne och körde hem.

På hemvägen var jag glad att jag hade en bil bakom för det var två rådjur på vägen som vi fick typ bromsa för och jag har lättare att reagera på bilarna på vägen än djuren. Så vem vet, så här tidigt på morgonen kanske jag smällt? Eller nej så ska jag inte tänka alls. Jag krockade ju inte direkt med bilen.. Aja nog snackat..

Har hängt upp tvätten på tvättställningen för minisyrran var så snäll och plockade upp tvätten från maskinen i källaren och nu ska jag ta av mig en del av mina kläder igen och ta med mig täcket o lägga mig på soffan. Tror jag kommer ha lättare för att vakna om jag sover där och idag är det viktigt att vakna i tid. Har massor att göra..

Men vi hörs väl senare då, trevligt helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0