Grannarna är härliga!

Haha. Gick över där förut och varit där tills nu, ska bara byta kläder o så sen ska jag över dit igen.
Hoppade i poolen och badade benen tills jag kände någon bakom mig och fick klamra mig fast allt jag kunde i kanten för att inte bli i slängd i vattnet, lyckades bra ända tills mami hjälpte till och personen bakom kittlade mig. Sen lyckades han, det var min kära granne Håkan som slängde i mig i vattnet 2 ggr, sen gav jag igen o slängde i han en gång sen gick jag upp. Va ganska skönt när solen kom men kallt när den gick i moln o det blåste.

Suttit i Håkans morgonrock sen, fick den för de va kallt men lånade ut den till någon annan som behövde den för det blev värsta ikastarfesten för alla utom My blev i slängda. Visserligen inte grillmästar papi heller men annars va alla i , kläder eller badkläder skit samma bara i med dom (; haha..

Fick inte skriva detta för Håkan men jag gör det ändå, payback för att han slängde i mig i poolen.
Men sen "spårade" det ut lite och folk springer nakna och sånt. Haha, jo det är ganska livligt där över och bilar som kör förbi tutar nästan mer idag än igår konstigt nog..

Syrran är fortfarande försvunnen men hon kommer förhoppningsvis hem igen!
Nu ska jag som sagt byta kläder sen över dit igen, grilla, mat mmmmm hungrig & lite bakis.
Sen ska jag skjutsa hela högen med fulla människor till stationen eller Hlm vi får se vilket det blir. Men ja sen blir det hämta dom inatt någongång. Blir nog kanon!

Hörs kanske senare, ha de så bra så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0