Hon kom till Sverige tillslut!

Alltså herregud va vi har flippat ikväll, men Jennie har hållt på att se Lilja 4-ever i flera timmar (med x antal pauser) och hon har skrikit rätt ut flera gånger "kommer hon inte till Sverige" tillslut pausa hon och tryckte framåt i tiden för att se om hon gjorde det eller inte, men jodå hon kom tillslut till Sverige hahah...

Är full på min Coca cola kan jag ju säga! För shit my god va det skrattas här och konversationerna är ju av en annan värld

"Yrken jag kan tänka mig; En polskhora från Danmark"  - Jennie Carlsson från OD-city!
"Hans Karlsson, jag undrar om det är min släkting kanske min mormor?" - Amely Olausson.
"My kan man inte släktforska? Jo men då kan man inte ha tänt!" hahahahaha.
"Om fem år är jag boende/arbete/familj/fritid; Hemlös, Arbetslös, Familjelös och livlös, tyvärr ;/" - Jennie Carlsson.
"Jag hade velat uppfinna; En batteridriven pojkvän" - Jennie Carlsson.
"SAKER jag är stolt över; Min fru (My Svensson)" - Jennie Carlsson Od-city!

Nej nu räcker det med internaskämt och sånt.. Nu ska jag försöka vara normal nästa gång jag skriver (;
Men att va full på sin coca cola är otroligt roligt, ni borde testa (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0