I Can't sleep.

Varför sätter hjärnan igång på högvarv varje gång det är dags att sova? Varför just när man vill ha det lugnt & skönt. Välkomna in sömnen och bara flyga iväg från verkligheten. Nej då ska alla tankar man samlat på sig i flera år tillbaka fram och spöka. Blir så trött... Inte har jag ens kommit till sängen ännu och ändå har det redan startat.

Jag får ont i magen, jag vet vad som behöver göras för att jag ska bli fri två av dessa förföljelsetankar. 1 är få mina pengar så att jag kan sluta tänka på det mer, sluta ha ångest för att jag mesar och det andra är få tummarna loss och börja ta för mig, åter igen sluta mesa! What's up with that? Blir så trött );

Som skrivit på FB "Jag längtar tills jag kan säga, nu är långttidssemestern slut. Välkomnen tillbaka till verkligheten!" För jag vill jag vill något fruktansvärt, snart blir det jag och en flygbiljett varsom. Bara jag slipper detta elände som förföljer mig överrallt! Får ont i magen..

Några pengar att ens ha någon sms-kontakt har jag inte heller ): Får somna i min ensamhet, ihopa med kramkudden ofc (; höhö... Never without it <3  Nej så att Godnatt på er, så hörs vi ...

saknar det redan (; höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0