Jag vann min första sak på tradera (;

Gick över till grannen då jag tyckte det var dags, grillen hade varit igång ett tag. Tog med mobilen och ställde larm på när jag skulle springa över och checka så ingen budade över mig haha. Maten var precis klar att plocka in när jag kom så det var ju ganska bra tajmat där kan jag ju tycka..

Plockade på mig mat och satte mig vid "vuxen"bordet sen slog klockan bud dags och jag satt och klickade en massa uppdatering för att se så ingen buda över vilket ingen gjorde och jag vann för första gången. Annars har jag alltid lagt mig dirr för jag egentligen inte velat ha något. Men dessa ville jag ha och ni får se bild så fort det kommer hem om det passar (: hihi.. Inget speciellt bara ordinary clothes faktiskt..

Ja sen fortsatt jag att äta tillsammans med dom andra. Atle (stavning) var ju himla söt med sitt 'gime me five' men sen blev det dags för Erica att ta hem han så han fick sova. Sen åkte även Emmelie i säng och vi "vuxna" satt och drack och snackade en massa. Ja Angelika & Desiree satt o höll oss sällskap och det blev snack om tomtar & allt va de nu va. Faktiskt väldigt intressant om jag får säga som så..

Ändå överlycklig för att jag för en gångsskull vann något hihi (: Hoppas nu bara jag får sakerna utan klabb (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0