Mina nyårslöften.

Kollade igenom min kalender och där står mina tre nyårslöften.

1. Leva mer, alltså våga och ta mer chanser i livet.
2. Hälsosammare liv, med maten, mer rörelse och humöret (happyface)
3. Inga mer skandaler.

Jag kan inte riktigt tycka jag tagit några chanser men kanske en vacker dag, jag har mycket mer rörelse i mitt liv då jag börjat träna fotboll och gör det två gånger i veckan, på senaste tiden har jag varit gladare än vanligt och än så länge kan jag nog inte direkt tycka jag varit med om någon skandal. Inte i jämförelse..

Det har gått lite mer än ett halv år, men jag kan nog tycka att jag jobbat på ganska bra på mina nyårslöften (;
Hur går det för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0