Nu är det slappe ett tag!

Stack över och åt grillmat, men det var inte så gott som vanligt. Nog bara för jag var bakis för jag tog några tuggor sen mådde jag mest bara illa. Fick en jävla huvudvärk pga vätskebrist o solen på mig hela tiden.. Blev inte så mycket mer knasigheter efter det...

Fick in sätena o så i Heidi & Pontus buss sen packade vi in oss i den och jag körde iväg. Fick ta en paus varav Papi&Pontus bytade plats med Hampus & Linus för dom inte tog lika stor plats haha. Sen körde jag med musiken på högvolym o massa tjattrande fyllon i bilen. Min första fyllekörning eller va man ska säga. Va inte så farligt (;

Lämnade av dom på en mack sen fick dom själva gå in till själva festivalen. Blev massa snack o sånt innan dom kom iväg sen körde jag hemåt igen. Är nu hemma o ska lägga mig på soffan & se film sen blir det att jag hämtar dom någongång inatt.

Pöh, jag är riktigt sleden nu. Men ska ta min fanta exotisk o lägga mig på soffan nu. Tjingeling (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0