Pizzatime.

Gick över hos grannen och satte mig där i solen på en stol tillsammans med dom andra, snackade och skrattade lite. Blev förföljd av en geting som trodde vi kunde dela min hustler vilket jag inte gick med på (; Sen blev det tal om mat och vi alla fick beställa mat. Idag blir det pizza (; mums...

Så papi, brushan, My & Håkan är iväg och hämtar det, medans vi andra bara chillar (: Får se om vi äter hemma eller om vi går och är sociala och äter över hos grannen. Jodå, nog snackas det mycket om dom där grannarna och vi spenderar väldigt mycket tid med dom, men det gillas väldigt mycket! Dom är underbara, och det kommer de också tjatas om många gånger om. Som sagt så är jag glad över att ha dom är för min egen skull & för päronens skull. Dom beter sig annorlunda och det är ju roligt så länge det är on the safe side. Då är dom galna som tjugoåringar, men dom har väl aldrig riktigt innan fått chansen till det så varsegoda det kan dom få nu, när dom har andra att vara galna med (; hehe..

sen vill jag påpeka att det fortfarande är ett himla tutande utanför husen (; höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0