Söndag.

Har inte skrivit något idag för att jag helt enkelt saknar ord. Dagen är ganska så seg, som en söndag ibland ska vara kanske. Iaf så var jag vaken halva natten som vanligt och tog en lång sovmorgon, har duschat och ätit middag. Sitter och väntar på att kl ska bli lite mer, sen ska jag över till grannen.

Musiken är mitt ända sällskap, och näsan rinner men halsen har blivit normal igen så jag blir nog inte sjuk. Hoppas jag.
Nej detta var allt jag kunde komma på, behövde bara motionera fingrarna på tangentbordet lite (; höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0