Träningsvärk ala lår.

Redan på uppvärmningen small det till i mitt lår och det blev inte direkt bättre av allt spring. En jävla klump sitter i låret och gör väldigt väldigt ont );

Aja körde fyrkanten (big one), sen sprang två varv (jogga orkar inte sudda haha), sen blev det en cirkel där vi fick springa runder o passa och ta emot bollar, sen blev det skott på mål och sista stunden lite spela också.. Gick inte så värst bra idag då mitt lår inte riktigt ville vad jag ville men jag fick ju ändå in bollen i mål några gånger så helt okej (; höhö..

Grodan va ju lite rolig, hur Sarah kunde hålla den i handen och tycka den va söt sen när den hoppade så skrek hon och grodan flö i marken (de va en sån pytte liten söt? groda)..

Nu mår jag illa som bara den pga hunger. För jag åt inte tillräckligt mycket innan träningen så jag mådde illa redan då. Men drack mig mätt på vatten sen nu ska jag hoppa i duschen sen får vi se om jag hittar något, annars blir det nudlar eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0