Vilken kväll.

Så vi stack dit vid fyra och var barnvakt. Började springa runder och leka med barnen tills det var dags att byta om och lägga minstingen. Sen kom det fler barn och det var dags för mat. Hjälpte dom att fixa käket men dom ville inte ha speciellt mycket dom tog hellre godisen.

Sen blev det lite mer stim och sånt tills det blev kväll och då satte vi igång film efter film och dom små var knappast trötta men jag och Sandra var däremot haha. Men när klockan slog typ 01 var det dags för oss att gå hem. Då var dom små lugna framför en film och sov nog vilken minut som helst.

Sa hejdå sen gick vi hem, då fick man höra galenskaper om nakenbad och grejer. Jo jo. Sen snackade jag och Sandra som vanligt natten lång och sen somnade jag runt halv fyra imorse... Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0