Min vän Jennie.

Just nu har Jennie gått hem till sig för att äta så jag passar på att glo lite på nätet, skulle dock bara in på svt's hemsida för att kolla ett andra avenyn avsnitt men hamnade här istället.

Skulle dessutom in på Morris sida för att kolla bilderna från igår men där va sån röra på bilderna så jag hitta inte , kanske inte kommit upp , kanske va jag på fel sida idk men om någon vet var bilderna från 12dec är så får ni gärna länka till mig så jag kan kolla för jag va verkligen kamerakåt igår, hoppa in framför kameran flera gånger haha.. Sen i slutet satt jag i baren och snacka med kamerakillen så fick jag lov att ta en bild med kameran, inte för de ble något snyggt men så är de väl när man är full o knappt ser något själv haha..

Nåväl hann aldrig kolla på andra avenyn för nu kom min lilla söta Jennie igen så nu ska vi kolla på en till Barbie film, hörs senare. TJARÅÅÅÅÅÅ!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0