Bilen packad&klar!

Så nu har kvällen gått ut på att packa in saker i bilen och nu är den färdigpackad för ikväll, sista sakerna kommer imorgon så som täcke osv. Kommer nog att bli en helrolig helg gissar jag på (: Önskade bara att man hade en bärbar dator man kunde ha med sig för campingplatsen har ju trådlöst internet (; Dock kan jag nog undvara två dagar och bara chilla, ha roligt och njuta utan behovet att sätta mig och knappa på tangenterna (; haha.. Ska försöka :P

Nu ska jag säga godnatt till mitt kvällssällskap, kanske starta en film eller låta bli får se. Sen ska jag följa gäsparna till drömmarnas land för imorgon ska jag upp mellan 6.00 & 7.00, detta kommer bli en resa att minnas. Bara att jag ska köra hela vägen upp dit och sen hem igen kommer vara ett äventyr i sig haha. Men det kommer gå bra, jag har lillebror med mig, jag har gps och jag har kartor, sen har jag ifs också lite minnesbilder i huvudet även om de inte är mycket att hurra över..

Men som sagt nu ska jag bege mig mot drömmarnasland och sova som en prinsessa. Godnatt (:


Glädjeskutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0