En sleden torsdag.

Så efter att vi kom hem från Trelleborg så körde jag till Öa för att lämna brushans mobiltelefon som han glömde, lämnade även Sandra på gotteboet där hennes mamma väntade sen körde jag hem igen.

Suttit vid datorn och glott, letat lite jobb och sprungit och varit social i köket, sen försvann familjen över till grannen och är där och har det trevligt. Jag satte på mig mina nyköpta kläder och känner mig faktiskt en aning snygg i dom (: Det blir morgondagens outfit no matter what (; höhö. Behöver nu bara ha någon typ av armvärmare så att jag inte går i bara linne för det är en aning för kallt även om det ska föreställa sommar nu (; höhö..

Drog över för att se om dom tyckte de funka bra med dom kläderna och de tyckte dom, dock tyckte pappa bara de ifall jag körde o köpte snus åt han så de gjorde jag haha. Även om det bara va på skämt (om ni inte förstod d). Tog med mig syrran så körde vi ner till stattan. Inom snabbt sen hem igen.

Nu sitter jag här, spelar lite spel och lyssnar på musik och allmänt längtar till imorgon (:
Någon mer som ska till Hbg-festivalen i helgen?(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0