Gäsp Gäsp!

Okej nu börjar jag faktiskt bli en aning trött så ska ta och slänga mig i sängen alldeles strax. Låg som sagt i soffan förut. Mami och Papi var också med och såg första filmen som blev Wallander, och som jag skrev tyckte jag den var bättre än förväntat då jag inte förvänta mig mycket (; hehe.

Sen blev jag lite hungrig så jag gjorde nudlar (vilket jag ifs ångrar nu då jag är sjukt mätt). Sen startade jag en film till, dock startade jag först The Tomb men brushan sa att den var riktigt dålig så jag ändrade då ganska snabbt till Perkins 14 som också står skriven om i inlägget under (; som var en del läskig eller spännande men that's it.

Gäspar lite mycket nu så ska snart dissa mitt lilla nattliga sällskap och krypa ner i sängen och krama kudden. Mm mm mm det är riktigt lockande nu kan jag be och få tala om (: Så är det måndag utan något planerat så jag tar mig nog en sovmorgon i think (: Hade suttit fint iallafall..

Men först ska jag gå och dricka två coca cola glas med vatten för dom där nudlarna har nog sugit åt sig all vätska från min mage för gu' va jag blev törstig nu! WAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0