Godmiddag.

Somnade ganska så sent inatt vilket resulterade i att jag gick upp sent också. Vaknade runt tolv, satte igång Despanavsnittet jag somnade till igår och så klart det sen har mycket inte hänt.

Jag vaknade trött, med trötta ögon, hes och fortfarande ont i halsen, ont i magen och hungrig. Så känns inte som en bra start på dagen. Får se vad som händer idag, är som vanligt helt orklös. Jag önskar att solen kommer tillbaka för då är jag iaf ute och blir piggare av det. Jag är trött på att gå runder i detta mönster och jag är ganska så trött på att vara seg hela tiden ): Vill bara bli friskförklarad, glad, social och pigg. hm hm..

Känns som att om det fortsätter såhär så kommer jag hoppa av fotbollen, jag orkar ju ändå aldrig pallra min röv dit. Känner mig inte alls pigg på det, så lär väl inte åka dit idag heller. Och ett jobb hade suttit fint, så jag kommit in i rytm igen och började göra något vettigt och tjäna lite pengar som jag har så ont om hela tiden ):

BAH, detta är väl bara en sån dålig dag som man ibland kan vakna upp till, idag har jag min. Även om det inte är roligt så får jag väl välkomna den anyway för jag har dom inte speciellt ofta längre...

Men nu måste jag äta något innan jag får en utskällning av magen (;
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0