Hjärtklappning!

Jag satt vid datorn för att kolla en sak och mitt fönster var uppe på maxhaspen så hör jag hur metall&metall slår mot varandra och tittar ut men ser inget och tänker inte så mycket mer på det föräns det helt plötsligt är ljust utanför precis som någon står med en ficklampa, jag tittar diskret ut genom fönstret och ser inget.

Hjärtat åker upp i halsen och jag får mina skrämselattacker, stänger snabbt fönstret och hyperventilerar lite sen går jag ut i hallen när jag hör att någon går ut från brushans rum. Det var My så fråga jag ifall någon av dom tänt lampan nyligen. Nej den har varit tänd hela tiden. hmm vad kunde göra ljusskillnaden?

Vi kom överfund med att det måste varit så att när my reste sig kom ljuset hon blockerade innan ut genom fönstret och att metallen som hördes var en krok på partytältet. Om inte, ja då är de ganska så läskigt faktiskt! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0