Home sweet home.

Det var ett litet tagsen jag skrev, och resan skriver jag om imorgon för just nu ska jag göra mig iordning, hoppa i duschen, hitta kläder, sminka & fixa vid mig sen ska jag bege mig hem till Frida på förfest och sen ska vi dra in till Ängelholm ikväll och festa för Andrés fest blev inställd så fick hitta på något annat nu när Frida äntligen har en ledighelgdag att hitta på något på.

Kommer nog bli roligt och anledningen till att inget inlägg om liseberg kommer upp nu är för att det är så mycket som finns att skriva så tänkte lägga in lite bilder i inläggen så det blir roligare att läsa och de tar sin lilla tid på picnik att göra det man ska så därför väljer jag att skjuta upp inläggen en dag så ni får det bra (:

Men nu ska jag iallafall göra vid mig så vi hörs (: Trevlig helg (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0