I'm feeling sick ):

Ända sen vi typ åt lunch eller middag så har jag mått illa. Inte roligt kan jag be och få tala om, inte ens för jag vet var illamåendet kommer ifrån men det försvinner väl sen hoppas jag..

Har inte gjort så mycket idag egentligen. Hade tänkt gå ut när grannarna och lite familjemedlemar var ute och snacka och hade sig men kom aldrig så långt, ist byta jag om till mina sääxa shorts och svarta linnet, sen har jag flummat runder med kameran haha. Det blir dock inte så bra bilder för man kan ju inte blixtra in i speglen och tar man bort blixten så är den jätte känslig mot rörelse vilket leder till suddiga bilder men strunt i de, jag har roligt iaf :P

Dessutom har jag satt igång youtube med låtar med text i videon och sjunger en massa. Märkte förut mami stå i dörröppningen så kom hon in jag bara "men mamam då" "jag älskar när du sjunger" sa hon sen kramade hon mig så blev jag helt generad och sen började vi snacka om annat.

Och ikväll är det bestämt att vi ska över till grannarna nextdoor och grilla, kommer nog bli hel kul. Är det alltid att va med dom. Väldigt glad att sånna trevliga också kan flytta ut hit i skogen o hålla oss sällskap. Lite roligt för mami&papi också för dom har fått lite nya vänner och gör lite mer än bara sitter. Brukar va på dom o säga att dom ska göra saker tillsammans och en gång fick jag ju iväg dom på bio, vilket jag tyckte va jätte gulligt (:

Själv är jag ingen sån gullig människa, men jag hoppas att jag någon gång blir (:
Kan man tvinga sig själv till att bli något man från början inte var? isf ska jag försöka göra d (; höhö..

Nej men nu räcker det men babbel, hörs senare mina vänner, nu ska musiken igång igen hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0