Kvällsbreak.

Så mami&papi åkte till donken och hämtade hem mat tillsammans med nextdoor Carita. Så käkade jag vid tvn tillsammans med töserna och hade även litet besök av Hampus grannen snett över. Jaja åt upp maten, kollade lite på film sen satte jag mig här och spelade. Bölade lite till, tårkade tårarna och bara mös lite..

Nu hade jag tänkt gå över till nextdoor grannarna och vara lite social, kanske kan vara skönt o få lite friskluft och rensa skallen lite. Bara ta en liten paus från vad som nu än man vill ta en paus från.

Imorgon eftermiddag kommer Sandra hit, så blir det film och sånt sen ska hon sova här (: Alltid trevligt.
och snart är det helg och det längtar jag till av en hel del anledningar, några hemliga och några som får vänta tills senare, annars får jag inget att skriva om då helgen närmar sig (; höhö..

Aja trevligt kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0