Nyvaken?

Kom aldrig i säng när jag skrev att jag skulle. Nej lillebror skulle kolla film så jag tänkte då hakar jag på så vi startade The haunting in coneticut (stavning?) som jag sett för någon dags sen men den är riktigt bra (: Låg där i soffan och typ halv sov, somnade några gånger sen vaknade jag till och vaknade finally när filmen var slut. Tog min filt, mobil och gick och la mig i sängen men där rullade jag runder som en gnu och kunde inte somna. Så vet inte riktigt när jag äntligen somnade.

Vaknade och klickade på mobilen för att se va klockan var i exakt samma sekund som larmet ringde, lite läskigt kan jag tycka. Men jag la mig ner och sov vidare, orkade verkligen inte röra mig från sängen och sov vidare. Vaknade lite efter två och tänkte herregud inte igen. Vända på dygnet är min speciallité även om jag inte vill.

Musiken är iallafall igång nu och jag är typ vaken, and that's nice (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0