ÖS!!

Så tjejerna blev hämtade där vid fem men Lollo skulle komma hem till mig så vi körde hem jag gjorde vid mig de sista, Lollo kom och ja dom andra gjorde vid sig också lite sådär smått. Sen satte vi igång med Fia med hutt och shottade en massa och sen körde vi sanning & konka och sen va vi på de ..

Åkte till Pp vid åtta för att Lollo skulle äta lite mat sen tog vi tåget där tjugo i nio. Jävla massa folk och sen in på toaletterna där uppe ,. In på Stinsen och sa hej till alla vänner (: Sen ja blev det fest och ännu mer dricka och shottar blev det väl mest ändå. och lite xider mahaha..

Sen var vi nere på crom lite också.  och kebabhouse sen var det dags att åka hem (: Hade iallafall väldigt skoj (: som alltid! hihi..

och ikväll blir det mer ös, bara att vakna till liv och på de igen (;
Hade tagit en cider till frukost om jag inte skullat köra sen:P höhö. Nej men godmorgon iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0