smakprov!

Jag ska alldeles strax lägga upp bilderna från konfirmationen på FB tänkte här kommer ett smakprov. Kvällens knasigastbild kanske? idk.

Under kvällen har det inte hänt särskilt mycket egentligen. Men jag skickade iväg sex stycken jobbansöker ganska så snabbt sen var jag tvungen att leta upp fyra stycken nya men hittade sex till. Fick iväg skickat sammanlagt 10 stycken idag vilket också var minimi, och imorgon ska jag skicka iväg dom extra två som ska skickas med brev.
Så jag är värd lite bra samvete nu, även om man inte vet hur bra chanser man har. Hålla tummarna kan jag ju göra, och de gör jag så hårt att jag får syrebrist eller något..

Ska jag lägga mig i sängen och glo på despan sen och bara ta det lugnt. Hoppas på en tidigmorgon imorgon.
Aja, vi hörs. Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0