Snart dags för sängen!

Så efter att jag skrev blev det att jag, syrran & brushan åkte till donken och handlade hem mat, fick ta plus menyer också för vi ville ju ha glasen, självklart ville jag ha när det är rosa. Dessutom mitt första sånt burk-glas. Sen körde vi hem igen och åt tillsammans alla vid matbordet, trevligt.

Sen gick vi ut och satte upp partytältets väggar och tak, ut med bord och grejer. Sen gick jag in och skulle egentligen dammsuga men har fortfarande inte gjort d:P hehe. Aja jag skulle slänga in mina vinter skor i garderoben som mamma har kläder i och rotade runder bland alla hennes kläder o testa dom och sånt. hihi it was fun (:

Har iallafall kläder till överkroppen imorgon, får se om jag ska ha kas-kjolen, vita jeansen eller vad jag får på mig imorgon. Puh kommer dö i jeans men kan ju knappas gå bar :P

Aja, nej börjar bli en aning trött och ska upp tidigt imorgon så jag ska snart sova, slänger igång en film eller något nu.
TREVLIG  HELG! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0