Sunday and it feels like it.

Ja i hela vädret, kroppen, tiden allt stinker bara söndag.. Jag har legat på soffan och glott på film, började med The Woman eller något och den var inte så himla bra i mina ögon och nu håller jag på att se fired up en komedifilm om två killar som hamnar på ett cheerleadingsläger med 300tjejer, drömmarnas land.

Tog en paus efter att jag fått ett litet telefonsamtal från min granne, fixade med disken och tog ut Zindy en sväng sen nu sitter jag här och spelar och slog mitt gamla rekord, i'm still awesomer (; höhö..

Ska snart tillbaka till soffan, todays bestfriend (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0